niedziela, 10 listopada 2013

Moi znajomi a Youtube


Leczo - wspaniały gość :)
Nigdy nie ukrywałem, że promuję swoich znajomych na jakiś sposób na Youtube. Często też z nimi nagrywałem filmy, o ile czas mi pozwalał. Jednak muszę wam powiedzieć, że trzy kanały mógłbym polecić bezapelacyjnie, ponieważ to są kanały, które potencjalnie w przyszłości mogą odnieść znacznie większy sukces.

Pierwszym jest kanał ziomka LeszkaLeczo24inWot, który specjalizuje się w tworzeniu filmów z rajdów czy z Formuły 1. I trzeba powiedzieć, że idzie mu to całkiem nieźle jak narazie, nagrywa różne serie z Kirą czy z Bertem. Obecnie - stan na 10 listopada 2013, kanał ma 2030 subskrybentów. Życzę mu sukcesu :D

Drugim kanałem jest kanał Piotrka - RollyGaming, który specjalizuje się w tworzeniu poradników do gier, czy intr, które często tworzy, o ile oczywiście ma czas. Wybrałem ten kanał ze względu na dobrą jakość tych poradników, szczególnie ten film mogę polecić:


Poradnik ma 14 tysięcy wyświetleń :)

Nie mogę zapomnieć o jeszczcze jednej osobie, a która jest ode mnie bardziej doświadczona na Youtube, która mi dała cenne rady dotyczące filmów. To SebaMrVerticall, zwany też jako NaokiPL. On z kolei tworzy najczęściej najładniejsze gole z FIFY, której jest wielkim fanem. Ostatnio wrzucił na jeden ze swych kanałów bramkę Lewego, trzeba przyznać że gol świetny. Zobaczcie sami.


Ładna, prawda?

Św. Augustyn powiedział kiedyś: "Pracuj, tak jakby wszystko zależało od ciebie"

I tego powinniśmy my, Youtuberzy się trzymać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz